Casio Exilim EX-Z85 Blue zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Casio Exilim EX-Z85 Blue zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

abby1 04-09-2008

toestel sinds 11 maanden in bezit en werkt prima .zeer gemakkelijk te bedienen,heel overzichtelijk en zeer mooie foto's .

M. Lardinois 25-06-2008

Ik heb de camera een paar weken in bezig en ben er ontzettend tevreden over. Een kinderlijk eenvoudig menu, zeer scherpe foto's en een super snelle starttijd. Wat ook erg goed werkt is de Best Shot functie waarmee het toestel heel snel voor bepaalde situaties (tegenlicht/nachtfoto enz) ingesteld kan worden zonder zelf aan de instelling te klooien.

Absoluut een aanrader!

Petra Kroezen 13-06-2008

Sinds 1,5 week nu in mijn bezit en ben erg tevreden over dit toestel. Hij maakt prachtige foto's en tevens filmpjes. Start erg snel op en neemt ook zeer snel foto's. Wel wat anders dan mijn oudere camera, waarbij ik HET moment steeds miste doordat hij zo traag was. Ook vind ik tot nu toe de accu zeer sterk, ik heb hem nu 1x opgeladen en hij is nog steeds helemaal vol. En ik maak best veel foto's, ik heb een kindje en die moet natuurlijk steeds op de foto, hihi...
Verder vind ik hem zeer makkelijk in gebruik, ff door het menu bladeren en het was al snel duidelijk hoe de camera werkt.
Ben zeer blij voor deze camera te hebben gekozen. Uiteraard met de hulp van de reviews op kieskeurig.nl. Een erg goede camera voor een prima prijs!

Robbeboen 05-06-2008

Naar aanleiding van reviews op deze site de camera aangeschaft. Wat vooral opvalt is de overzichtelijke menu indeling. Slechts een paar knopjes maar met
een wereld vol mogelijkheden. Duidelijke icoontjes met gelijk een verklarende tekst wat daarmee bedoeld wordt. Heel prettig. Duidelijke gebruiksaanwijzing, zeer duidelijke korte beschrijvingen. Een aanrader.

Edwin V 26-02-2008

Ben overgestapt van de Casio Z75 naar deze en moet bekennen dit is de overtreffende trap mbt kwalitatief goede foto's. De foto's zijn scherper, de film is 10 x beter, de snelheid is verbeterd en de bediening is eenvoudiger. Dus een echte aanrader. De minpuntjes zijn: iets te dik, maar gelukkig wel licht, en LCD scherm wel aan de kleine kant met 2.6 inch overigens wel weer beter = scherper dan de Z75. Er zit overigens wel een beeldstabilisator op ook voor de film dit in tegenstelling tot het overzicht met eigenschappen.